سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جوانسازی پوست با لیزر CO2 فرکشنال

لیزر CO2 فرکشنال برای رفع مشکلاتی مثل زخم های ناشی از جوش، چروک های پایدار، افتادگی پوست و کاهش حجم بافت های پوستی به کارگیری می شود .

 

هدف کلیدی لیزر CO2 فرکشنال لایه برداری تمام تراز اپیدرم و الاستیس مریض‌خانه هست که این کار با استفاده از گرمایی انجام می شود که به پایین لایه بیمارستان سوق‌دهی می شود . این لیزر دارنده تاثیر دوگانه هست به این ترتیب که در سکو اول سبب ساز ساخت کلاژن های جدید گردیده و همینطور باعث تبخیر آب جانور در بافت ها می شود . فرکشنال به معنای برداشتن فقط بخش کوچکی از پوست میباشد که در یک برهه زمانی برداشته می شود، معمولا تنها 5 تا 10 درصد پوست زیر معالجه قرار می گیرد . این رویه با تاباندن انرژی نوری گازی دی اکسید کربن و تفکیک شدن آن به صدها اشعه کوچک خیس انرژی گرمایی انجام می شود که باعث تبخیر لایه پوستی در وضعیت کنترل گردیده می شود . در ارتفاع یک سال فقط 20 درصد از پوست به این روش معالجه می شود، زیرا اگر بیشتر از این اندازه تحت درمان قرار گیرد، پوست قدرتمند به مرمت خویش نخواهد بود .

 

 

بهترین مارک کرم پودر 

جوانسازی

پوست با پی آر پی PRP جوانسازی

پوست فیس و معرفی جدیدترین دستگاه های جوانسازی

پلاسما غنی از پلاکت Platelet-rich plasma یا این که پی آر پی ماده ای می‌باشد که برای تسریع بهبود در هنگام تزریق استفاده می شود . پلاسما گوشه ای از خون است که حاوی فاکتورهای مختص یا این که پروتئین هایی است که به لخته شدن خون امداد می کند . پلاسما همینطور حاوی پروتئینی می‌باشد که از پرورش سلول ها محافطت می کند . دانشمندان پی آر پی یا پلاسما غنی از پلاکت را با قطع کردن پلاسما از خون و غلیظ کردن آن به دست آوردند .

 

اعتقاد و باور در روش پی آر پی این است که تزریق پی آر پی بافت های جراحت دیده بدن را تحریک می کند و سلول های جدید و تندرست تولید نماید . پژوهشگران معتقدند از آنجایی که دست اندرکاران پرورش بافت در مثال آماده شده برای تزریق اکثر هستند، این دستور سبب می شود بافت های تن سریعتر بهبود پیدا نمایند .

 

این منش هنوز به تحقیقات بیشتری نیاز دارد، ولی با این اکنون اشخاص مشهوری از جمله هنرپیشه هالیوود کیم کارداشیان از رویکرد پی آر پی برای برنا نشان دادن فیس خود استفاده کرد .

 

 

 

جوانسازی

پوست به شیوه لیفت فیس با نخ thread facelift جوانسازی

پوست صورت و معرفی جدیدترین دستگاه های جوانسازی

لیفت چهره با نخ یک خط مش بی خطر و جایگزین مناسبی برای جراحی پوست صورت می باشد . لیفت فیس با نخ یک خط مش غیر تهاجمی می‌باشد و می تواند راحت شدن پوست اطراف نوع ها، خط فک و گردن را خیلی پرسرعت و بدون خطر دورازشوخی برطرف نماید . در این راه از نخ های خاصی استعمال می شود تا پوست های تغییر تحول شکل داده و بافت های چهره به رخ مخفیانه در محل خود نگه داشته شوند . در این راه برای به حداقل رساندن هر گونه اثر جراحی از نخ های نامرعی استفاده می شود .

 

منش لیفت صورت با نخ طی یک تا دو ساعت انجام می شود و معمولا بدون بیهوشی هست . در ارتفاع انجام این فرآیند جراح نخ های ظرافت را با برش های کوچکی وارد رخ می کند . این نخ ها به بافت پوست متصل می شوند و آن گاه به عقب کشیده می شوند تا پوست رخ صاف شود . تاثیر این رویکرد فوری میباشد . هنگامی که نخ ها گره زده می شوند، زیر پوست پنهان می شوند و هر گونه جراحت ناشی از آن نیز غیر قابل مشاهده خواهد بود .