سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اعمال فشار بر پوست می بایست در کمترین حد

 

کرم پودر دایم بهترین مارک کرم پودر  را فارغ از شوخی بگیرید!

در‌حالتی که تزریق کرم پودر دایم در مراکز غیر مجاز و غیر بهداشتی و به وسیله اشخاص غیر کارشناس باشد، عارضه ها متعددی را در‌پی خواهد داشت .

دستگاه میکرو‌پیگمنتیشن بایستی دارنده کارتریج و مواد یکبار مصرف برای هر فرد باشد تا انتقال بیماری‌های پوستی را به دست کم برساند .

 

همینطور اعمال فشار بر پوست می بایست در کمترین حد ممکن و فارغ از خون‌ریزی چهره پذیرد؛ در غیر این فیس دلایل شایعی همچون جراحت، خون ریزی، التهاب پوستی، تغییر دگرگون سازی رنگ، تولید گوشت بیشتر، عکس العمل بدن به جسم فرنگی و … ممکن میباشد رخ دهد .

 

به کارگیری از دستگاه‌های کثیف و غیر مجاز، احتمال انتقال بیماری‌های بسیار متعددی همچون ایدز، سل، هپاتیت، بیماری‌های عفونی و میکروبی و … را تا حد متعددی ارتقا میدهد . خون و ترشحات پوستی، بستر انتقال این بیماری‌هاست که متاسفانه اکثر بیماری‌های نقل شده، عصر‌ی خاموش طولانی حتی به برهه زمانی یک‌سری سال دارا هستند .

 

یکی‌از دیگر از عارضه ها دورازشوخی که ممکن میباشد بوسیله پیگمنتر مبتدی و تازه کار و غیر رشته‌ای صورت دهد، تغییر و دگرگون سازی رنگ میباشد . این ایراد معمولا 2 هفته بعداز تزریق وقوع افتاد می‌ افتد و چنانچه سریعا به فرد رشته‌ای مراجعه نکنید، قابلیت و قابلیت و امکان بده بستان مجدد‌ی رنگ، نقص‌ دورازشوخی‌تری برای شما خواهد شد! برای دوری از این قضیه، پیگمنتر می بایست از رنگ‌های خنثی کننده و بی نقص کننده نیز استفاده نماید و از تزریق یک رنگ (حتی تنها یک رنگ پر‌نور) پرهیز نماید . یک پیگمنتر با‌تجربه و فن‌ای با پیش‌بینی این زمینه حاذق هست از این عارضه پرهیز نماید .

 

تولید نا‌صافی، کلوئید یا این که گوشت طولانی تر برای کلیه‌ی افراد به ویژه افراد با پوست اصلی بسیار شایع میباشد . در‌حالتی که فشار دست پیگمنتر مقداری زیاد باشد و یا این که حتی سوزن‌ها به لایه‌های زیرین پوست برسند، ممکن میباشد در آن حیطه با گوشت طولانی خیس مواجه گردید .

 

از خطرناک‌ترین دلایل کرم پودر دایم، عکس العمل تن به جسم فرنگی‌ست . ممکن میباشد بدن شما با رنگ‌ها همانند یک جسم فرنگی عکس العمل نماید و عکس العمل نشان بدهد . آن گاه شاهد درد، خون ریزی، تاول‌های بزرگ و بر‌جسته خواهید بود . معالجه این عارضه ها بسیار روزگار‌گیر، پرهزینه و حوصله فرساست و حتی ممکن میباشد بعداز سالیان دوباره عود نماید .

 

تعداد

جلسات BB Glow یا این که مزو‌وایت

تعداد جلسات برای هر شخص با دقت به حیث کارشناس معلوم می گردد، ولی به چهره میانگین به 3 گرد هم آیی با مسافت‌ی 10 روز نیاز میباشد . (ارتفاع درمان یک ماه میباشد .)

 

 

 

حفظ‌های

حتمی و هزینه

ذیل عنوان مراقبت بعداز انجام این نحوه بایستی به رخ مداوم از کرم‌های ضد‌آفتاب، کرم‌های آبرسان و ترمیم کننده به کار گیری نمایید . با دقت به مارک گزینه استعمال و حتی شهری که در آن بومی می باشید، هزینه‌ها مختلف خواهد بود، ولی به فیس تقریبی هزینه‌ی هر گردهمایی دربین 400 هزار تومان تا یک میلیون تومان میباشد .

 

 

 

مارک‌های

موجود در کشور ایران

هم‌در اکنون حاضر در کشور‌ایران صرفا 2 مارک ذیل جانور می باشد .

 

 

 

Styve

 

Vogue

Pigmentation

فراموش نکنید که‌این متد را فقط اشخاص متخصصی که زمان‌های یگانه را فراگیری چشم‌اند، می بایست انجام دهند، در غیر این رخ عواقب جبران ناپذیری در پی خواهد داشت .

 

 

 

سخن

های پایان

تمامی‌ی

ما میدانیم داشتن پوستی صاف و یک پارچه چقدر قشنگ و لذت‌بخش میباشد ولی به چه قیمتی؟! بخش اعظمی از راءس ها با ارائه سرویس ها ارزان و بی‌کیفیت صرفا درپی مراجعه کننده بیش تر می‌باشند و سلامت اشخاص برایشان چندان نیز ابدا مهم نیست! خوب تر میباشد فریب قیمت زیر مرکزها غیرمجاز را نخوریم!

ولی هر خدماتی فقط با هزینه‌ی زیاد هم قابل اعتماد وجود ندارد!! پس برای هر سیرتکامل عمل‌های زیبایی و پوستی، به خیر و خوبی و با اعتنا تحقیق و بازنگری فرمائید .

 

اما

پیشین از هر کاری خوب تر میباشد با ورزش کردن، داشتن رژیم غذایی سلامت، نوشیدن آب کافی در حین روز، به کارگیری از تولیدها آرایشی و بهداشتی دارای اعتبار و با کیفیت و کلاً حفظ از پوست با طریق‌ های طبیعی، کارایی کنیم پوست سلامت‌تری داشته باشیم تا دیگر نیازی به پیرایش‌های دایم مثل کرم پودر دایم نداشته باشیم!