سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کرم پودر صحیح را تعیین کنید

 

انگیزه از به کار گیری از کرم پودر یا به عبارتی زیرسازی آرایش این میباشد که پوست شما وضعیت یکنواخت و فراهم برای آرایش را پیدا نماید.انگیزه از زدن کرم پودر، رنگ بخشیدن به پوست نیست.به همین خیال بهتر میباشد که تا آنجا که میتوانید هنگام تعیین کرم پودر خویش، نزدیکترین رنگ به رنگ پوست خودتان را تعیین کنید. برای اینکار رنگ آن را روی استخوان فک خویش آزمون کنید. رنگ صحیح باید در مقایسه با رنگ گردن طبیعی جلوه نماید.

 

 بهترین مارک کرم پودر

 

 

 

به یاد داشته باشید:

 

کرم پودر صحیح را تعیین کنید و به خط فک پایین خویش بمالید، دیگر خط آرایشی بین گردن و رخ به وجود نمی آید. برای آزمایش رنگ کرم پودر بهتر میباشد سه رنگ نزدیک به رنگ بر روی خط فک پایین خویش بمالید، آن گاه در نوروروشنایی طبیعی ببینید که آیا هنوز خط آرایشی دیده میشود یا خیر. در صورتیکه رنگ صحیح را تعیین کرده باشید خطی نباید باقی مانده باشد. اکثر خانمها یک‌سری سکو زردی در پوستشان دارا‌هستند. پس کرم پودرهایی که پس زمینه طلایی دارا هستند از کرم پودرهایی که پس زمینه صورتی دارا‌هستند طبیعیتر نشان میدهند. درصورتی که میخوایهد مقداری سرخی به پوستتان بدهید، به جای کرم پودر این عمل را با رژ سیرتکامل انجام دهید.

 

 

 

در شرایطی که در خصوص رنگ پوستتان دو دل بودید، از یک رنگ خنثی به کارگیری کنید که خیر زیاد زرد رنگ باشد و خیر زیاد صورتی. درصورتی که هنگام کشیدن آن بر روی پوست نامرئی شد، رنگ صحیح را تعیین کرده ایداگر پوستتان چرب باشد بهتر میباشد از یک کرم پودر سوای چربی یا با مرجع آبی به کار گیری کنید. پوستهای کم آب با کرم پودرهای مایع و کرم پودرهایی که موقعیت کرم دارا هستند، سازگاری بهتری دارا‌هستند.کرم پودر را صحیح زیر زنخدان آزمایش کنید .

 

 

 

این عمل سبب میشود بفهمید که آیا کرم پودر در صورتتان نامرئی میشود یا خیر. اشتباهی که اکثر اوقات خانمها میکنند این میباشد که کرم پودر را یا روی سیرتکامل آزمایش میکنند، که اکثر زمان ها پوست آن تیره خیس از دیگر قسمتهای فیس میباشد، و یا روی پشت دستشان.زنان پوست رنگی رنگدانه های رنگ زرد در پوستشان دارا هستند و به همین خیال باید از کرم پودر با پس زمینه زردرنگ و سوای چربی استعمال نمایند. پوستهای تیره خیس نور و روشنایی بیشتری منعکس میکنند و چرب خیس می‌باشند.دسته پوستتان را در حیث بگیرید. در‌حالتی که در کل پوست صاف (با لکه ها و آسیب دیدگی بسیار اندک) دارید و میخواهید ظاهری صاف داشته باشید، از یک کرم پودر مایع یا کرم به کارگیری کنید که جلای مات داشته باشد، مانند کرمهایی که دارای فرمول Pro-Retinol و اس پی اف 20 می‌باشند. در حالتی که چرب بودن برای شما ایجاد نقص‌ میکند. از فرمول هایی به کار گیری کنید که درخشش بیشتر را جذب میکندو حاوی مواد ضد جوش می باشند. در شرایطی که میخواهید لطافت و صافی پوست را مراقبت کنید از فرمول های ضد پیری به کار گیری کنید، یعنی فرمولهایی که در آن‌ها ترکیبات مس مصرف شده باشد تا صافی پوست شما‌را تقویت نماید.