سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شیوه پوشاندن جوش با پیرایش

بهترین مارک کرم پودر
شیوه پوشاندن جوش با پیرایش – آرایش و پیرایش پوست جوش دار
طرز پوشاندن جوش با آرایش و پیرایش – آرایش و پیرایش پوست جوش دار – بشر در سنین بلوغ مبتلا جوش چهره می گردد. این جوشها وسیع، قرمز رنگ و گهگاه دردناک می‌باشند. جوش چهره بخاطر فشار عصبی و استرس نیز تولید میشود. ولی آنچه از حیث بهداشت پوست گزینه دقت میباشد این میباشد که جوش فیس بخاطر تجمع چربی و توده شدن میکروب ها و باکتری ها در منافذ پوست بوجود می اید.

به عبارت دیگر ، در سنین بلوغ ترشحات منافذ پوستی بیش تر بوده و غدد چربی تن فعال گردیده و چربی ایجاد گردیده از شیوه تعریق در منافذ پوست آدم عده میشوند. اشخاص بی ملاحظه بدین تجمع چربی اقدامی برای شستشوی فیس انجام نمی دهند. دقت داشته باشد که بهداشت پوست فیس با تن آدم گوناگون میباشد.

گرمابه دریافت کردن جزء بهداشت پوست چهره به اکانت نمی اید. پوست چهره بایستی مرتبا در حین روز منزه گردیده و چربی های تعریق، مواد آرایشی و ضد آفتاب از منافذ پوست زدوده شود. آن گاه از کرم مرطوب کننده مطلوب پوست مصرف شود.

در شرایطی‌که مراسم عروسی در پیش دارید که می‌خواهید آرایشی مطلوب داشته باشید، میتوانید شایسته ترین آرایشگاه های شهر خویش را با کلیک بر روی عکس ذیل مشاهده فرمایید.

طرح ریزی مراسم عروسی



نکات مهم برای خودداری از ساخت جوش فیس
1- به صورت آراسته پوست خویش را بشویید. شستن خیر با صابون خانگی دست و گرمابه بلکه با صابون خانگی منحصر به فرد رخ، یا این که محلول های شستشوی پیرایش و چربی پوست، تونر های سوای الکل اختصاصی جذب ویتامین ای E که در بازار به وفور عرضه میشود.

همواره پوست فیس را بعداز آرایش و پیرایش بخوبی تمیز فرمائید. پیرایش رخ فقط با آب و صابون خانگی منزه نمی‌شود. مواد آرایشی در منافذ پوست رخ شما می‌ماند. حتی شیر تمیز کن هم میزانی چربی دارااست و بخوبی منافذ پوست را تمیز نمی نماید. قطعا پوست رخ را با محلول های اختصاصی منزه کننده آرایش و پیرایش فارغ از چربی یا این که makeup remover free oil منزه فرمایید. از تونر های غیر الکلی به کارگیری نمائید. تونر ها منافذ پوست را بخوبی تمیز می نمایند و پوست را فراهم برای جذب ویتامین ای می نمایند.

2- دست های آلوده و کثیف و کثیف را به پوست فیس نزنید. مدام دستهایتان را پاک نگه دارید تا پوست فیس تندستی داشته باشد.

3- اگر پوست چربی داراست از کرم های ضد آفتاب چرب به کارگیری نکنید. کرم ضد آفتاب چرب، خویش چربی پوست را بالا برده و تولید جوش فیس می‌نماید.

4- بجای کرم های چرب کننده و روغنی، از مرطوب کننده های ملایم و سرم ها و لوسیون های مطلوب پوست به کار گیری نمایید.

5- بی تردید ماسک چایی سبز بر پوستتان بگذارید.

6- از کرم پودر های منحصر گریم دوری کنید. این کرم پودر ها به خیال ماهیت گریم، منافذ پوست را شدیدا مسدود مینمایند. از کرم پودر های رقیقی به کار گیری فرمائید که روی ان نقل شده باشد، فاقد Lanolin و isopropyl alcohol.

بر روی کرم پودر بدون شک روایت شده باشد که منافذ پوست را نمی بندد.

7- از به کار گیری از هر سیرتکامل مواد آرایشی الکلی دوری کنید.

8- در حالتی‌که در سنین بلوغ می‌باشید صد رد صد به صورت آراسته به پزشک معالج پوست رجوع کنید. معالجه جوش های پوست فیس می بایست بدون شوخی گرفته شود. با مصرف داروی مطلوب از ساخت جوش های بلوغ و موروثی پرهیز فرمایید.

9- فارغ از رو دربایستی لطفا به پوست صورتتان ور نروید. در حالتی‌که بر آمدگی در سطح پوست تولید شد آن را دست نزنید. جوش های تولید گردیده را فشار ندهید. محل جوش را زخمی نکنید. با زخمی کردن جوش رخ، آنرا چرکی و پوست را ملتهب میکنید. پوست زخمی سریع ترمیم نمی‌شود و جای آسیب جوش می‌ماند.

11- برای دوری از تولید جوش رخ تغذیه سلامت بسیار مهم و تاثیر گزار میباشد. بی تردید میوه و صیفی جات در رژیم غذایی روزمره خویش بگنجانید. از میل کردن غذاهای فست فود دوری کنید. غذای سرخ گردیده و مالامال چرب تا میتوانید کمتر میل فرمایید. چیپس پفک تنقلات غیر طبیعی را برای مدتی رخنه‌ فرمایید تا جوش چهره تان کمتر شود.

شیوه پوشاندن جوش با پیرایش
محو کردن جوش با ارایش
در هر رخ همگی بشر ها در گذر عصر در زمان بلوغ یا این که حوادثی که در معاش می‌بینند در گیر زخم دیدگی پوست می‌شوند. اتفاقاتی مانند تصادف ، زمین میل کردن، بریدگی ، جراحت ها و جوش ها زخم به یاد ماندنی به پوست آدم وارد می‌گردد. اصطلاحا به آنان جای جراحت و جوش میگ ویند که به یادماندنی میگردد.

همواره شخصیت و وجود بشر از ظواهر وی برتر و زیباتر میباشد. همواره به خیال و خاطر داشته باشد اگر فیس آهسته و خندانی داشته باشید و خلق و خوی خنده رو و اجتماعی از خویش بروز دهید ، جای آسیب و جوش فیس شما در فیس آهسته و خنده رو شما کمرنگ خواهد بود. گهگاه اشخاص یا این که در صدد پوشش دادن و نهفته کردن ان با آرایش و پیرایش و گریم بر می ایند یا این که جراحی های زیبایی پلاستیک و لیزر.