سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویتامین E سبب ساز نگهداری از پوست

بهتر میباشد هر روز از کرم قابل انعطاف کننده به فعالیت گیری نمائید و در شرایطی که حس میکنید که پوستتان حتی با اینکه هر روز کرم می‌زنید گشوده نیز اندک آب میباشد، قطعا برای مشورت به پزشک معالج معالج رجوع‌کنید .

بهترین مارک کرم پودر  ممکن میباشد هنوز نوع پوستتان را به درستی شناسایی نکرده باشید و از کرم مرطوب کننده اشتباهی بر پوستتان به کارگیری میکنید . وقتی که بدانید پوست شما، قلیل آب، چرب و یا این که مختلط میباشد می توانید کرم قابل قبولی تنظیم نمائید و در بعضی نقاط از صورتتان که نیاز بیشتری به آبرسانی و تولید رطوبت داراست، با دقت بیشتری کرم بزنید .

فراموش نکنید همان طور که برای نگهداری سلامت بدنتان غذاهای سالم می‌خورید و به رژیم غذاییتان اهمیت می‌دهید، آبرسانی به پوست نیز بایستی جز حق تقدم‌های شما باشد . خوبتر میباشد در هنگام خرید کرم‌ قابل انعطاف کننده برای صورتتان و ذیل تیتر زیرسازی برای آرایش و پیرایش، از کرم‌های دربردارنده انواع ویتامین‌ها به کار گیری نمایید .


ویتامین A و ویتامین B5موجود در کرم‌های مرطوب کننده سبب ساز تولید استحکام و رطوبت‌رسانی به پوستتان می‌گردد .


وجود آنتی اکسیدان، ویتامین C و ویتامین E سبب ساز نگهداری از پوست و رویارویی با آسیب می شود .

 


از طرفی کرم‌هایی که دارای SPF می‌باشند، از پیدایش جراحت به پوست در قبال اثرات مخرب خورشید و اشعه ماورا بنفش از پوست محافت مینمایند و اثرات ضد پیری و ضد چروک بر روی پوست دارند .


کرم‌هایی هم به عنوان اویل فری (Oil free) یا این که سوای چربی در بازار ارائه می شوند که‌این کرم‌ها سوای تولید چرب کردن و روغنی بر روی پوست، رطوبت پوست تماما تامین شود .


تا میتوانید در حین روز آب بخورید و بدنتان را نیز هیداته نمایید و بدانید، هرچقدر آب کمتری بخورید بدنتان خشک‌خیس و پوستتان نیز جلوه قلیل آب‌تری به خویش می گیرد . میل کردن آب سبب میشود تا پوست تندرست‌تری داشته باشید . پس تناول کردن دست اندک 8 استکان آب در بازه روز را فراموش نکنید .