سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چندین نحوه بی آلایش برای داشتن پوستی تندرست

بهترین مارک کرم پودر

 

نگهداری از پوست برای تندستی بسیار مهم میباشد، به جهت این که پوست پهناور ترین ارگان تن میباشد و وظیفه آن این میباشد که از تن در قبال میکروب ها و دیگر دست اندرکاران عفونی مراقبت نماید. با این وجود اکثر اشخاص از پوست خویش، برای نگهداری زیبایی و دیدنی به لحاظ وصال نگهداری می‌کنند. در واقع می قدرت اعلام‌کرد داشتن پوست تندرست، علامت ای از یک تن تندرست میباشد. برای پرهیز از پیری زودرس تولید ها بهداشتی حفظ از پوست متعددی موجود هست، ولی به اندازه مهم بودن تندستی پوست، چگونگی اثر این تولیدها و شیوه بر خورد آن ها با پوست نیز مهم می‌باشد. درین نوشته ی علمی قصد داریم با معرفی یک سری شیوه بی آلایش شمارا برای داشتن یک پوست تندرست پند کنیم.

 

چندین نحوه بی آلایش برای داشتن پوستی تندرست

شیوه های مطلوب برای پاک کردن و مرطوب نگه داشتن پوست

 

چه‌گونه پوستی سلامت و شاداب داشته باشیم

 

شست و شوی منظم پوست: پوست تن پوششی از یک لایه مرده، چربی و باکتریهای اثرگذار میباشد، که از ورود مواد مضر به تن خودداری مینمایند. خزینه کردن و شست و شوی پوست، کثیفی ها را ازبین می‌برد. شست و رفت پوست برای پاک شدن آن مهم میباشد و بایستی این شست و شو منظم باشد، خیر این که صرفا بعضی اوقات به منزه بودن آن اهمیت دهید. با این وجود شست و شوی بیش تر از حد پوست نیز قادر است مضر باشد و سبب ساز کاهش نگهداری آن از تن شود. به صورت کلی با دقت به گونه کار اشخاص میزان کافی برای گرمابه رفتن و شست و شوی تن میتواند چیزی در بین هر روز یا این که هر سه روز باشد.

 

 

چه گونه پوستی سلامت و شاداب داشته باشیم

 

دوش یا این که گرمابه کوتاه با آب گرم داشته باشید: به هنگام دوش تصاحب کردن و یا این که گرمابه کردن کوتاه، از آب گرم به کارگیری نمائید. به کارگیری از آب بسیار داغ قادر است علاوه بر از در بین بردن باکتری ها و چربی اثر گذار پوست، سبب ساخت بیماری های پوستی مانند اگزما شود.

 

از منزه کننده های ضد آلرژی و ملایم به کارگیری فرمایید: به کارگیری از صابون خانگی ها و منزه کننده های کار کشته، صحیح مانند استعمال از آب داغ برای تن درستی پوست، به جهت از در میان بردن چربی اثرگذار پوست که سبب ساز به کم آبی و جراحت دیدن پوست میشوند، مضر میباشد. مدام در هنگام دوش به دست آوردن برای شستن پوست خویش از صابون خانگی ها و تمیز کننده های ملایم و غیر عطری به کارگیری فرمائید. پیشنهاد  می‌کنیم از صابون خانگی هایی به کارگیری نمائید که:

 

 

به چه شکل پوستی تندرست و شاداب داشته باشیم

 

دربردارنده مواد مرطوب کننده و آرامبخش پوست باشند، مانند گیاهان دارویی (بابونه، اسطوخدوس، رزماری و …)، روغن گیاهی، آلوئه ورا و …

فارغ از سولفات سدیم یا این که الکل باشند، به جهت این که‌این مواد منجر کم آبی پوست میشوند

با اعتنا به مدل پوست خویش صابون خانگی ها را گزینش نمائید مثلا درصورتی که پوست کم آبی دارید از صابون خانگی های دربردارنده مواد مرطوب کننده به کار گیری فرمائید.

از صابون خانگی هایی که سوای لایه بردار میباشند، به کار گیری نمائید

پوست خویش را آرام کم آب نمایید: در هنگام کم آب کردن پوست خویش به جای ضربه زدن شدید با حوله، آن را به آرامی کم آب فرمائید تا علاوه بر نگهداری رطوبت پوست خویش، از کم آب شدن آن پرهیز فرمائید.

 

 

چه‌گونه پوستی تندرست و شاداب داشته باشیم

 

یک رتبه یا این که دو رتبه در هفته از لایه بردار استعمال فرمایید: به کار گیری از لایه بردار سبب ساز حذف پوست مرده و نو کردن پوست و در فیض تولید درخشش و طراوت در سطح پوستتان میشود. از به کار گیری مواد اسیدی مانند گوجه یا این که آبلیمو به مراد لایه برداری پوست دوری کنید، به جهت این که‌این مواد با از در میان بردن چربی های طبیعی پوست سبب ساز ساخت آلرژی شدید پوست نسبت به خورشید میگردند. بدین ترتیب عملکرد نمایید، از مواد لایه بردار مطلوب که بوسیله مختصص پوست ایجاد گردیده اند به کارگیری نمائید.

 

 

چه‌طور پوستی تندرست و شاداب داشته باشیم

 

مرطوب کردن پوست به صورت تروتمیز: در صورتیکه به داشتن پوست تندرست اهمیت می دهید، از مرطوب کننده به صورت منظم به کار گیری فرمائید، مواد مرطوب کننده علاوه بر مراقبت رطوبت پوست، از کم آب شدن آن پرهیز میکنند و از طرفی سبب بهبود بافت پوست و زیبایی آن می‌شوند. در هنگام گزینش مرطوب کننده مطلوب، به دسته پوست خویش اعتنا نمائید؛ به عنوان مثال در‌صورتی‌که پوست کم آب دارید از کرم ها و چنانچه پوست چرب دارید، از لوسیون یا این که ژل تحت عنوان مرطوب کننده استعمال فرمایید. میتوانید با اعتنا به دسته پوست خویش از روغن زیتون، نارگیل، روغن بادام، روغن جوجوبا و روغن ارگان تحت عنوان مرطوب کننده طبیعی به کارگیری نمائید.