سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چطور کرم پودر را بر روی پوست بمالیم

در‌صورتی‌که کرم پودرتان شیشه ای میباشد، آن را جنبش دهید تا رنگ دانه های آن به نیکی ادغام شود. یه خرده از آن را کف دست بریزید و با نوک انگشتتان به آرامی به آن بزنید تا مایع پاره ای گرم شود. کرم پودرتان از هر نوعی باشد (روشن کننده، پوشش دهنده، درخشان یا این که طبیعی) می بایست رنگ آن با رنگ پوستتان هماهنگی داشته باشد و روی پوست مشخص و معلوم نشود.

کرم پودر را به تمامی بخش های رخ بمالید و با حرکاتی از درون به سمت بیرون فیس آن را پخش نمایید.

– 4 نقطه روی پیشانی

بهترین مارک کرم پودر

– 1 نقطه روی هرکدام از پلک ها

– 1 نقطه ذیل هریک از دیده ها

– 1 نقطه در میانه بینی

– 1 نقطه روی نوک بینی

– 1 نقطه روی سیرتکامل ها

– 1 نقطه فی مابین بینی و دهن

– 1 نقطه روی زنخدان

– 1 نقطه در هر دو کناره لب

 

مرحله چهارم: اصلاحات احتمالی

در حال حاضر کرم ضد چروک را با یک قلمو به آرامی روی پوست بمالید. کرم ضد چروک را پایین دیده ها و تنها روی چروک های آن، در کناره لب و چنانچه پلک هایتان افتاده و یا این که فرو رفته میباشند، روی پلک نیز از آن به کار گیری نمایید. بعد از آن بر روی کرم با انگشت اشاره خویش به آرامی ضربه بزنید. انگشت اشاره نسبت به انگشت های دیگر فشار کمتری وارد می نماید و در فیض کارتان دقیق خیس انجام میشود. بر روی نقاطی از چهره مانند پایین دیده ها که سایه ظلمت دارا هستند مجددا کرم پودر بمالید. در شرایطی که که بعداز زدن کرم پودر همچنان چروک ها ما‌نده بودند، از خودکار یا این که کرم ضد چروک کار کشته خیس به کار گیری فرمایید.

 

مرحله پنجم: به کار گیری از پنکیک

پنکیک شایسته ترین وسیله آرایشی میباشد که پوست را لطیف و قابل انعطاف مینماید. پنکیک را با به کار گیری از پد منحصربه‌فرد آن به تمام فیس از گزاره پلک ها و لب ها بمالید. بهتر میباشد از پنکیک مات که با تمامی جور پوست سازش دارااست به کار گیری نمائید. وقتی که می‌خواهید به پوست پنکیک بزنید لپ ها را پف فرمائید تا چروک های حریم لب به خیر از پنکیک پوشیده شود. هم اکنون یک قلموی پشمالو و قابل انعطاف را بردارید و به آرامی روی پوست بکشید تا پنکیک مازاد پاک بشود.

 

مرحله ششم: به کارگیری از رژ سیرتکامل

در‌این مرحله، از رژ سیرتکامل و یا این که کرم پودری تیره خیس یا این که پر‌نور خیس از کرم پودری که روی تمام فیس زده اید، استعمال نمائید. رژگونه را روی سیرتکامل ها و مقداری هم روی شقیقه ها بمالید. جنبش قلمو می بایست به سمت پیشانی، انحنای ابروها و نرمه گوش باشد. میتوانید از رژگونه ای پر‌نور خیس بالای سیرتکامل ها و رژگونه یه خرده برجسته خیس دقیقا ذیل به عبارتی رژگونه گذشته به کار گیری فرمائید. این تکنیک رخ را زیباتر و درخشنده می نماید.

 

اینک چهره شما فراهم پیرایش دیده ها و لب میباشد.ر